Optimizacija
spletnih strani je nekajkrat cenejša od plačanih povezav v
iskalnikih!
Spletni iskalniki
omogočajo, da se z zakupom ključnih besed (npr. Google AdWords)
oglašujete kot sponzorirana (plačana) povezava v seznamu zadetkov.
Optimizacija spletnih strani je nekajkrat cenejša, kot če bi zakupili
ključne besede v iskalnikih.
Kakšne so slabosti zakupa ključnih besed?
Zakup ključnih besed v obeh
iskalnikih
Ključne besede morate zakupiti za oba iskalnika - Najdi.si in
Google.si. To je povezano z dvojnimi stroški. Optimizacija spletnih
strani poskrbi, da se vaša stran nahaja med prvimi zadetki v obeh
iskalnikih. In to za mnogo manjše zneske.
Najbolj iskane ključne besede so dražje - plačujete več za
klik
V panogah, kjer je konkurenca izjemna, so najbolj iskane ključne
besede v programu AdWords zelo drage. Pri optimizaciji spletnih strani
nimate teh problemov - vsaj, če sodelujete z nami.
Naši paketi za
optimizacijo spletnih strani se pričenjajo že pri 40 EUR - na mesec!
Našim naročnikom zagotavljamo visoke uvrstitve v obeh iskalnikih -
tudi v najbolj konkurenčnih in iskanih frazah. Prepričajte se in
preverite rezultate sami! Objavljamo jih redno.
Obiskovalci bolj zaupajo zadetkom, ki jih generirajo iskalniki
Številne študije in raziskave so pokazale, da obiskovalci v iskalnikih
bolj zaupajo tistim zadetkom, ki jih iskalnik generira sam na osnovi
svojega algoritma, kot pa tistim. ki so za svoje visoke pozicije
plačali.
Pri zakupu ključnih besed plačujete tudi klike radovednih
obiskovalcev
Številni obiskovalci bodo kliknili na vašo plačano povezavo zgolj iz
radovednosti. Za vaše podjetje to pomeni zgolj strošek in nobene
koristi. Pri optimizaciji spletnih strani se s takimi problemi ne
ukvarjamo. Vaša cena ni odvisna od tega, koliko obiskovalcev bo
kliknilo na seznam zadetkov. Ravno obratno - več jih bo, bolj boste
zadovoljni.