OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI - MEDIAPLAY

Ciljni obiskovalci spletne strani

Na spletno stran prihajajo ciljni obiskovalci -
to so vaše potencialne stranke!

Pravilno optimizirana spletna stran in dober izbor ključnih besed omogočita, da na spletno stran prihajajo samo ciljni obiskovalci. To so obiskovalci, ki na internetu tisti trenutek iščejo izdelek ali storitev, ki ga ponuja tudi vaše podjetje.

Kaj so to ciljni obiskovalci in zakaj so pomembni?

Optimizacija spletnih strani pripelje na vašo stran ciljne obiskovalce - tiste, ki se zanimajo za vaše produkte. To so najkvalitetnejši obiskovalci, ki si jih lahko želite. Ti obiskovalci pridejo na spletno stran na lastno željo.

Zaradi tega spletno stran veliko bolj raziščejo (število ogledov podstrani je mnogo večje) in si tudi vzamejo precej več časa za pridobivanje informacij, kot naključni obiskovalci.

 

Takega obiskovalca lažje spremenimo v kupca

Takega obiskovalca veliko lažje in hitreje spremenimo v kupca kot pa nekoga, ki se na vaši strani znajde po naklučju. Zato so obiskovalci, ki jih pripeljejo iskalniki preko pravilno izbranih ključnih besed, najboljše potencialne stranke, ki si jih lahko podjetje želi. Oglejte si študije primerov - videli boste, koliko ciljnih obiskovalcev pridobijo naši naročniki.

 

Pravilen in premišljen izbor ključnih besed

S pravilnim in premišljenim izborom ključnih besed lahko na spletno stran pripeljemo točno tiste obiskovalce, ki si jih želimo. Ključne besede so tisto orodje, s katerim lahko zelo natančno opredelimo, katere potencialne stranke so nam pomembne.

  • Primer 1: Tiskarna, ki se ukvarja samo s tiskanjem knjig in brošur, lahko največ ciljnih obiskovalcev pridobi z iskalno frazo "tiskanje knjig" ali "tiskanje brošur", ...

  • Primer 2: Avtoservis, ki npr. popravlja samo avtomobile znamk Fiat, bo največ ciljnih obiskovalcev pridobilo z iskalnimi frazami "avtoservis Fiat", "popravilo avtomobila Fiat", "servis za avtomobile Fiat".

S ključnimi besedami torej lahko izbiramo, kdo bo prihajal na našo stran. Seveda imamo možnost, da z večjim izborom iskalnih fraz zajamemo tudi širšo ciljno publiko. Internet jo odličen in poceni način za gradnjo blagovne znamke podjetja.

Oglejte si naše reference - videli boste, kako širok nabor ključnih besed lahko zajamemo v vsaki dejavnosti.

ciljni obiskovalci

 

Izdelava spletne strani

Izdelava kvalitetnih, tržno usmerjenih spletnih strani.

Izdelava spletnih strani

 

Optimizacija spletnih strani

Zavihtite se med prve zadetke v spletnih iskalnikih!

Optimizacija spletnih strani

 

 
 

Reference - visoke uvrstitve

Visoke uvrstitve naših strank v različnih panogah. 

Optimizacija - reference